Tuesday, 19 August 2014

BUAH LETUP-LETUP


Sebelum nie selalu dengar nama buah letup2 nie...tapi x penah tau macam mana rupanya dan rasanya...
Baru2 nie baru tau buah letup2 tu cam mana rupanya...itu pun sepupu yang bagi tau..kalau tidak sampai ke tua pun tak tau...tak susah2 nak cari pokoknya..depan rumah je pokoknya menjalar..




nie bunganya..mcm bunga markisa kan...


nie la buahnya..tapi yang nie belum masak...


yang nie dah masak...warna kuning..

tapi minta maaf la ye kawan2..buahnya x dpt nak ambil gambar sebab bateri kamera dah habis lak...tapi rasanya seakan2 buah markisa..sedap manis...cuma tidak la besar macam buah markisa..buah letup2 nie kecik je....pertama kali rasa...sedap...

4 comments:

  1. Ini pun adik beradik markisa juga ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Diana..cuma buanhnya kecik jekan...

      Delete
  2. Replies
    1. tq Fizzi.. singgah di sini....cuba la rasa..sedap...

      Delete